دوربین مدار بسته سیمکارت خور

پیشرفت تکنولوژی تعدادی راهکار جدید را به خط مقدم نظارت و امنیت خانه ها و مغازه ها به ارمغان آورده است.یکی از بهترین و امیدوارکننده ترین راه حل ها دوربین مداربسته سیم کارت خور می باشد. این دوربین مداربسته جدید طیف گسترده ای از مزیت ها را نبست به مدل های معمولی (دوربین + دستگاه ضبط کننده) دارد
یکی از اصلی ترین مزایای دوربین مداربسته سیمکارت خور، امکان نظارت بر ملک خود از راه دور می باشد. با استفاده از گوشی هوشمند خود میتوانید خانه یا مغازه خود را از هر جایی در هر ساعت از شبانه روز زیر نظر داشته باشید، این امکان وجود دارد که هر چیزی که در حال وقوع است را در همان لحظه پیگیری کنید و امنیت و آرامش بیشتری را تجربه کنید.

دوربین مداربسته متصل، اما بدون وای فای:

یکی دیگر از مزایای دوربین مدار بسته سیمکارت خور سرعت انتقال اینترنت موبایل نسل ۴ (۴G) می باشد. امروزه روز در کشور عزیزمان ایران در حالی که اینترنت Adsl توسط اپراتور های مختلف کاملا در دسترس است سرعت میانگین آن توسط مقامات ۱۰ مگابیت گزارش شده و از طرف دیگر داستان سرعت اینترنت ۴G کشور به طور میانگین تا ۱۲ مگابیت بر ثانیه گزارش شده که دو مگابیت بیشتر از اینترنت Adsl یا اینترنت ثابت می باشد، همانطور که میدانید گاها بسته به محل قرارگیری و نزدیکی به دکل های انتن موبایل این امکان وجود دارد که سرعتی بیش از ۴۰ مگابیت بر روی بستر اینترنت موبایل را تجربه کنید. که این سرعت قابل قبول میتواند مستقیما در اختیار یک دوربین مداربسته قرار گیرد تا بتوانید با سرعت و کیفیت بالا تصاویر محل کار یا منزلتان را از راه دور مشاهده کنید.

علاوه بر این در ارتباط دوربین های مداربسته معمولی (دوربین + ضبط کننده) دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده (DVR) و بعد از آن دستگاه ضبط کننده توسط کابل شبکه به مودم یا روتر متصل می شود، همه این ارتباطات و اتصالات می بایست بی نقص کار کنند تا بتوانید تصاویر را در گوشی موبایلتان ببینید یا به عبارتی هر کدام از موارد بالا دچار اشکال شوند شما به تصویرتان نمی رسید همه اینها در حالی ست که دوربین مداربسته سیمکارت خور مستقیما به اینترنت متصل است و تصاویر را برای مشاهده در موبایلتان ارسال میکند.
دوربین مدار بسته مجهز به سیمکارت ۴G علاوه بر بالابردن امنیت، در اجرا بسیار مقرون به صرفه هم می باشد، عدم نیاز به تجهیزات اضافه، کابل کشی های کمتر و در بعضی از مدل های جدید به همراه باتری و پنل خورشیدی کوچک ارائه میشوند که نیاز به کابل کشی برق را هم از بین میبرد و صرفا نیاز دارید تا دوربین را به دیوار پیچ کنید، این یک راهکار به صرفه است برای کسانی که نمیخواهند هزینه زیادی برای برقراری امنیت در محل کار یا منزل خود پرداخت کنند.


مصرف اینترنت دوربین سیم کارتی


در این مورد نیاز هست ابتدا بدانیم دوربین مداربسته سیم کارت خور در چه حالتی پیکربندی شده است، اگر بر روی دوربین کارت حافظه MicroSD نصب شده باشد می تواند تصاویر را به طور دائم بر روی کارت حافظه ذخیره کند و در صورت نیاز به مشاهده تصاویر ضبط شده، میتوانید از اپلیکیشن موبایل تصاویر را باز بینی کنید، اما در صورت تنظیم روی حالت تشخیص حرکت (Motion Detection) دوربین در صورت مشاهده هر حرکتی پیامی برای موبایل تان ارسال می کند تا از آن طریق متوجه تشخیص حرکت در منزل یا محل کارتان شوید سپس میتوانید با لمس آن پیام مستقیما وارد اپلیکیشن موبایل شده و تصویر زنده دوربین را ببیند. به طور میانگین مصرف اینترنت دوربین مداربسته سیمکارت خور چیزی حدود ۵ تا ۱۰ گیگا بایت در ماه می باشد علاوه بر این برای مدیریت حجم مصرف اینترنت دوربین می توانید از اپلیکیشن های مدیریت مصرف اپراتور های سیمکارت مانند “ایرانسل من” و “همراه من” استفاده کنید.

میزان مصرف دوربین مداربسته سیمکارت خور بر اساس اندازه تصویر:

کیفیت تصویرپهنای باندمصرف حجم برای یک ساعتروزی یک ساعت به مدت یک ماه
۴۸۰×۶۴۰۳۱۳ کیلوبیت در ثانیه۱۵۵ مگابایت۴.۶۵ گیگا بایت
۷۲۰×۱۲۸۰۱.۱۱ مگابیت در ثانیه۵۵۱ مگابایت۱۶.۵۳ گیگا بایت
۱۰۸۰×۱۹۲۰۱.۷۶ مگابیت در ثانیه۸۷۲ مگابایت۲۶.۱۶ گیگا بایت
۱۵۳۶×۲۰۴۸۲.۷۶ مگابیت در ثانیه۱.۳۴ گیگابایت۴۰.۲ گیگا بایت
۱۹۴۴×۲۵۹۲۳.۸۹ مگابیت در ثانیه۱.۹۳ گیگابایت۵۷.۹ گیگا بایت

ویژگی های متمایز کننده دوربین مداربسته سیم کارت خور:


• کیفیت تصویر Full HD و بالاتر
• پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگا بایت (بیشتر مدل ها تا ۱۲۸ گیگ می باشد)
• نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی (در مدل های مجهز به پنل خورشیدی نیازی به کابل کشی نیست)
• تکنولوژی فشرده سازی H264
• اپلیکیشن موبایل اختصاصی
• پخش زنده در چند دستگاه (موبایل، تبلت ، کامپیوتر و لپ تاپ)


در نتیجه ، دوربین مداربسته سیم کارت خور یک انتخاب بی نظیر برای هر فردی است که می خواهد با کمترین هزینه امنیت ملک خود را با نظارت ۲۴ ساعته ارتقاء دهد.

تاریخ انتشار
پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳
مشاوره آنلاین